تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » برگزاری دوره های آموزشی خبرنویسی و نگارش حرفه ای در مطبوعات

برگزاری دوره های آموزشی خبرنویسی و نگارش حرفه ای در مطبوعات

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

برگزاری دوره های آموزشی خبرنویسی و نگارش حرفه ای در مطبوعات

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان گفت: اصحاب رسانه استان دوره های آموزشی خبرنویسی و نگارش در مطبوعات به صورت حرفه ای را طی دیروز و امروز آموزش می بینند.

به گزارش رهنر گیلان حسین داداشی، مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان اظهار کرد:سی نفر از خبرنگاران فعال نشریات گیلان دوره های آموزشی خبرنویسی و نگارش در مطبوعات به صورت حرفه ای را طی دیروز و امروز آموزش می بینند.

وی افزود: خانه مطبوعات گیلان با هماهنگی دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ای معاونت مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، به منظور تأمین کادر حرفه ای خبرنگاری و صفحه آرایی نشریات استان، این دوره های آموزشی را برگزار نموده است.

داداشی تصریح کرد: شرکت کنندگان این دوره های آموزشی زیر نظر دکتر اسماعیلی و دکتر پاکدهی آموزش حرفه ای روزنامه نگاری می باشند و همچنین دوره پیشرفته آموزش صفحه آرایی نشریه با نرم افزار این دیزاین (InDesign)توسط گروهی دیگر از خبرنگاران در خانه مطبوعات حال فراگیری است .

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان در پایان با تاکید بر لزوم آموزش تخصصی و حرفه ای اصحاب رسانه و نقش تاثیرگذار آن در کیفیت اطلاع رسانی، خاطرنشان کرد: در صورت قبولی افراد در دوره های مذکور، گواهی نامه معتبر برای آنها صادر خواهد شد.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید